hör dududududu

så har skolan börjat igen, har inte haft en lektion sen i juni!
det känns ganska konstigt, men bra faktiskt. eller så råkade bara den här dagen vara ovanligt bra.
började med en mysig sovmorgon med oboy och bullar. första lektionen var religion och läraren
verkar jättebra. sen var det lunch, en god sådan. tänk vad tvåorna lärt sig!
en lååång håltimme. den använde jag till att få felicia intresserad av vårt projektarbete.
hon skruvade upp sin mp3 med Linda BengtZing så fort jag tog upp vår pärm.
jag började själv skriva om arbetet för tredje gången. jag tänkte att då kanske man kommer in i det mer och kommer på nya idéer? det vore nog bäst om vi gick vidare med det istället.
men det känns ganska bra nu.
sen började naturkunskapen. vår lärare är fågelskådare, jävligt nördig och ser dessutom ut som en fågel.
efter skolan träffade jag Ida =)=) vi var på väg till biblioteket efter att vi köpt lite kaffe. stötte på Maia som vi hade sällskap med till hennes buss.

jag och Ida hittade ett mysigt litet bord som hade en lampa i helt fel höjd.  pratade mer än vad vi pluggade men när vi pluggade var vi faktiskt väldigt effektiva, tyckte vi.
shakespeare hade makt.




Kommentarer
Postat av: yasna

haha bra metoder med rockgirl där :) imorgon slutar jag fyra, men råkar ni också göra det så är jag på! =) förlåt att jag var av idag!

2007-01-08 @ 20:14:35
Postat av: idaho

svar ja, shakespeare var mäktig

2007-01-09 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback