i'm, i'm sky high

som ida skrivit i sin blogg. denna helgen var bäst (efter förra helgen om jag tänker efter).
lite konstigt avslut på gårdagen men underbart bra när jag vaknade och för ca tjugo minuter sedan.
i fredags träffade jag yasna och ida i stan :) fika på esp.
kändes precis som för ett år sen. som hela förra vintern och våren. jag tyckte det var roligt iallafall.
efter att välja maträtt i en halvtimme kom vi fram till en rätt , konstigt nog samma rätt som det nästan alltid blir, men det var väldigt gott. tittade på tillsammans med göran (/maia?! nää!) lite holiday (eller? jag vet inte om vi såg den, gjorde vi det?).
en mysig nattgäst fick jag också.
igår gav jag och ida oss ut i regnet och åkte in till stan. jag använde mitt presentkort på make up-store eftersom det går ut denna månaden. lustigt att det var just denna tjej som sminkade mig, och att hon kom ihåg mig, hah!

kvällen började vi på Golden. ingen guldkväll utan Golden väl? jag kommer sakna emil om han inte är där nästa gång vi sitter där med våra, eh... shots? vidare till inkonst. vårt ställe liksom. undra vem det är tompa ringer nu...(förlåt, jag var tvungen)

en sak som jag höll på att glömma är bussresan hem (nej inte från igår) i fredags. oj!

nu behöver jag vecka 5 och stugan. fast just nu längtar jag mest till imorgon.
gNAIT

Kommentarer
Postat av: ida

älskar ALLT.

2007-01-22 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback