"ska bara röra i syllen"

det är fortfarande bara för just er skull, men jag ogillar det lite mindre nu.
började med en helt lovely morgon. Ida kom hit och åt världens bästa frukost med mig.
ägg & bacon, YEAH. det hinner man inte direkt fixa varje morgon.

våra biblioteksbesök har redan gett resultat. tänk efter nästa och näst-nästa vecka. eller om en månad som vi längtar SÅ efter. idag gjorde jag planerigen för hela våren i dietik. det var kul. jag får iallafall göra saker jag gillar. 

ida ringde nyss :D wiiiiieeeee. en vecka + två dagar låter rätt. och det låter bra =)

hm....har blivit tvingad att publicera denna korta lilla blogg av ida.
men jag lovar att skriva en längre nästa gång.

"och han söta bara "ni är ju överallt ju"


Kommentarer
Postat av: ida

ÄLSKAR den söta. och att vara överallt!

2007-01-11 @ 21:24:58
Postat av: yasna

hej babyhej hejhej baby hej! hur ofta längtar man efter att få plugga? jag gör det nu, måndag på biblis med gula människor och eeer ** =)=)=) blogg is the shit!! peace out

2007-01-12 @ 11:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback