vad heter han? VÄGGEN! ja, men i förnamn?

aaaah. detta är bara för er skull! jag gillar inte det.

tack tack tack för ikväll! gud vad jag har saknat kvällar som denna.  jag är glad att ni är tillbaka : )
idag vaknade jag lite för sent (men när jag hörde att yasna vaknade senare så var det lugnt).
jag gick ner och åt frukost med mina systrar och sen såg vi en ganska lagom bra/dålig amerikansk komedi, såklaart.
jag och sofia tvingade ut familjen i bilen så vi kunde få åka till novalund för vi ville så hemskt gärna dit.
jag hittade faktiskt ett par jeans, weei.
påväg hem blev jag avsläppt hos yasna som äntligen kommit hem! en liten stund senare kom ida,
också började yasna jobba på kolet med alla sina verktyg. en tjock mysig rök spred sig i yasnas rum som nu har blivit smyckat av en massa vackra tavlor. vi planerade ett baty (igen), men denna gången blir det ÄNNU fetare än vad det brukar vara. det tror jag iallafall.

satt just och tänkte på den otroligt varma sommardagen då vi inte ville annat än bara dö i idas pool.
vi trampade så fort att det borde sett ut som vi trampade baklänges (ni vet som det gör när hjul på bilar snurrar på tv). men, när vi väl är framme och skrattar för att vi så snart ska få hoppa i. säkert bara en halv minut kvar. så ser vi denna man i kostym som just då inte är på rätt plats. ''EHH, HEJ!''
vi går in en efter en med blicken ner i golvet och sätter oss och VÄNTAR. väntar.
''jag tåler inte att vänta'' - max lindh 5år (ja, just den max lindh!)
jag tåler inte heller att vänta. inte när det är 152grader och stekande sol där ute OCH en pool.
efter 45 minuter.... han har åkt! va? har han åkt? är det sant? jag dör. åh...flyta på luftmadrass

brutus is just as cute as ceasar.
tänk att det var taylor som sa det, okej gretchen men ändå!

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha, jag vill ha tillbaka den där sommardagen!!

2007-01-06 @ 00:35:26
Postat av: Yasna

Du är naturbegåvad!!!! :D helt underbart, tack för den du där borta va! den degan var en av sommarens klimaxpunkter!

2007-01-06 @ 00:56:20
Postat av: maiaaa

bra linnsan :D keep up the good work! /peace

2007-01-08 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback