fredag


just nu äger faktiskt allt. det har nog aldrig hänt så mycket i skolan någonsin som denna veckan, vilket är sjukt positivt och allt äger. det är verkligen kul att gå till skolan nu trots den sjuka pressen jag har över mig. gick och la mig halv fyra inatt då mitt religionsarbete ääääntligen blev klart, vilket betyder att ämnet religion är för min del för evigt slut. betygen är nu satta och jag är så sjukt stolt över mig själv.
jag har världens bästa jobb, NO DOUBT! att älska att gå till jobbet är absolut bäst. hur kan man ha sån tur? alla är så jävla bra! gick in och kollade lönen precis innan jag skulle lägga mig inatt. att se att det är 3000 kronor mer än vad man räknat med är knappast fel. imorgon ska jag på kalas hos syskonen larsson vilket jag längtar supermycket till, och sen träffa världens bästa felicia efteråt, hurra!
och studenten är nästan löjligt nära nu, lite läskigt men fy fan vad det ska vara bra. skaffat mig den perfekta make-up artisten som ska fixa mig, helt gratis! men först ska yasna och maia sjunga på trappan... SÅ NÄRA!

nu blir det afterwork som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback